iaas

1a natten

Kategori: ~Min vardag~

Igår jobbade jag för första gången på nästan 1 år.
Natten gick bra, mycket bättre än jag trodde. Var berädd på en lång natt, men jag kom snabbt in i rutinerna. Mycket nytt folk på jobbet, jobbade med 2 st nya härliga människor. Tråkigt att folk slutat bara. 
 
Just nu laddar jag för natt nummer 2. Ska försöka vila lite till innan jag ska röra mig mot jobbet.. Hoppas på en lika bra natt även idag. 
 
Hur känns det att vara tillbaka på jobbet då? Det är blandade känslor. Det känns både kul och lite jobbigt. Nu börjar jag ju bara med mina Fredag och Lördag nätter. Känns bra att börja lite lugnt och inte pang på. Så 1a Augusti går jag på mitt schema och jobbar alla mina nätter. 
 
Älskling, lilleman och Nelson är iväg på kalas. Tråkigt att jag inte kunde följa med men börjar man jobba så gör man. Är iallafall väldigt tomt här hemma. Kändes dock skönt att äta i lugn och ro även om det var i min ensamhet. 
 
Nä nu ska jag ta en dusch och göra mig iordning sen blir det lite kaffe.
 
Hoppas ni alla har en bra Lördag. 
Kommentera inlägget här: