iaas

En liten update

Kategori: ~Min vardag~

God morgon!
Idag tog vi en sovmorgon. Vaknade faktiskt för 30 minuter sen. Eller ja, Emilios har ju vaknat ett par gånger under natten. Slutade med att jag la honom i våran säng och han sov lite bättre.
Han har precis fått en flaska med tillskottsnäring och jag sitter nu med Vien Frappé. Om en stund blir det en promenad med Nelson. Tur att älsklingen gick ut med honom i morse.
 
Är ju ett tag sen jag skrev sist så ska försöka uppdatera er om vad som hänt. Egentligen har det inte hänt så mycket. Liet rullar lixom på iallafall.
 
I Söndags kunde jag inte sova sova så mycket efter jobbet. Gick upp vid 12-tiden.
Vi åkte en sväng till Dollar store för att fylla på förrådet med våtservetter. Då såg vi att dom hade öppnat ett JC Outlet i samma hus så blev en sväng där först. Jag hittade en bomberjacka till hösten och även 5 st linnen fick följa med hem. Kommer nog bli fler besök där tror jag. 
 
Annars så har vi faktiskt inte gjort så mycket.. Vi träffade några vänner i Onsdags för en mysig picknick vid Årstafältet. Emilios var mest grinig hela dagen och när vi skulle gå hem blev han tokledsen. Tårarna bara sprutade så slutade med att jag fick bära honom och Nelson fick sitta i vagnen. Blev för bökigt till slut så fick sätta ner Emilios i vagnen trots att han var så ledsen. Men tog inte lång tid innan han somnade så stackarn var väl trött eftersom han sovit dåligt..
 
Idag då? Inget är planerat. Tänkte jag skulle försöka färga håret, men känner jag min son rätt så lär jag få göra det sent ikväll när han sover..
Kommentera inlägget här: