iaas

Junibacken

Kategori: ~Min vardag~

God morgon!
Vilket härligt väder att vakna upp till. Jag verkligen älskar att värmen äntligen är här. Lilleman gillar det också tror jag. Så skönt att att slippa ta på sig tjocka kläder och skor..
 
Igår blev det en dag i Kista med grill och mys. Ska försöka lägga upp lite bilder sen..
 
**********
 
Förra veckan blev det en tur till Junibacken. Började med att vi var med på Bom sicka bom. En sångstund med lite dans. Mysigt. Blev faktiskt kvar på Junibacken större delen av dagen. Vi ville ju bara åka sagotåget. Emilios somnade i famnen när vi stog i kön för att åka. Trodde han skulle sova när det blev våran tur, men han vaknade och satt och tittade på alla figurer, så söt. Hans kompis sov tyvärr igenom hela turen.. Hursomhelst så hade vi en mysig dag på Junibacken.
 
Sötnosarna väntar på att få lite lunch.
 
 
**********
 
Måndag idag då. Ny vecka och nya möjligheter.
Inget är inplanerat för dagen. Emilios har fått sin flaska med tillskottsnäring (som han alltid får på morgonen). Jag dricker Frappé. Nelson ligger i solen och myser.
Ska strax ta och gå ut på en långpromenad hade jag tänkt, 
 
Hur ser veckan ut då?
Tänkte jag ska kolla med E och L om dom har lust att ses någon dag.
På Torsdag ska jag ut och äta med gamla kollegor och på Fredag börjar jag jobba. Känns hur konstigt som helst, men ska bli lite kul att träffa dom på jobbet.
Tyvärr så kommer jag då missa kalas på Lördag eftersom att jag måste sova då jag även ska jobba på Lördag.. Men sånt är livet, man kan inte vara med på allt hur gärna man än vill..
 
Nä, nu ska jag dricka upp kaffet sen blir det ut i solen en sväng..
 
Kommentera inlägget här: