iaas

Tillbaka på startvikt

Kategori: ~Min vardag~

Ja, jag glömmer bort att jag har bloggen. Är ju hur länge sen som helst jag sist uppdaterade. Ber om ursäkt för det och jag ska försöka bättra mig..
 
Vad händer i livet då? 
Det rullar på i en himla hög fart. 31/8 fyllde Emilios 1 år. Kan inte fatta vart tiden tar vägen. Min lilla kille är redan ett.. Han har en stark vilja och är mycket envis och får han inte som han vill kan han bli riktigt arg.
 
Jag har nu kommit in i jobbrutinerna, även om jag har svårt att sova vissa dagar. 
Vi planerar inför Emilios dop och har en del inköp att göra. Ett grekiskt dop skiljer sig ju lite från ett svenskt, men det kommer bli bra. Största problemet just nu är väl vad vi ska bjuda på för mat och vilken lokal vi ska hyra. Egentligen är det väl småsaker. 
 
Idag vägde jag mig för första gången på länge och är nu tillbaka på vikten jag hade innan jag blev gravid. Det har tagit tid men å andra sidan har jag heller inte tränat något utöver alla promenader. 
 
Annars?
I helgen står jobb på schemat så nu blir det en lugn helg. Älskling och hans mamma tog med Emilios på en sväng till affärerna så jag kan försöka sova. Just nu kopplar jag av i ett bad.
Kommentera inlägget här: